AS Wess Select – BMW autorizēts serviss Latvijā, viens no Wess Grupas uzņēmumiem, kas darbojas Latvijā jau kopš 2006. gada. Piedāvājam plaša spektra servisa pakalpojumus un rezerves daļu tirdzniecību atbilstoši ražotāja noteiktajiem standartiem.
Ja Jūs aizrauj auto pasaule, esat pārliecināts/-a par savām profesionālajām spējām un gatavs/-a aizraujošam darbam dinamiskā kolektīvā, aicinām pievienoties mūsu komandai
KLIENTU APKALPOŠANAS ASISTENTE
Darba pienākumi:
- apkalpot klientus atbilstoši BMW klientu apkalpošanas standartam;
- klientu apkalpošanas uzraudzīšana;
- atbildēšana uz klientu jautājumiem un konsultēšana klātienē, pa telefonu, sociālos tiklos un e-pastā;
- darbs ar kases aparātu;
- ienākošās un izejošās korespondences kārtošana un uzskaite;
- lietvedības dokumentu sagatavošana;
- klientu datu bāzes papildināšana un uzturēšana;
- lietišķo tikšanos organizēšana;
- dažādu problēmsituāciju risināšana.
Prasības:
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta, apzinīga attieksme pret darbu;
- Labas saskarsmes un komunikācijas spējas, prasme argumentēt;
- Teicamas iemaņas darbā ar datoru;
- Precizitāte izvirzīto mērķu sasniegšanā;
- Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Teicamas krievu, angļu un latviešu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā:
- Intensīvu darbu stabilā un dinamiskā starptautiskā uzņēmumu grupā;
- Motivējošu atalgojumu, sākot no 800€ (bruto) apmērā;
- Darbu stabilā, pieredzes bagātā un augošā uzņēmumā;
- Lieliskus darba apstākļus mūsdienīgā auto salonā.
Darba vieta: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes novads
Darba laiks: darba dienās no 8:00 līdz 20:00, sestdienās 8:00-18:00 (maiņas).
Pieteikuma vēstuli un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas asistente” lūdzam sūtīt uz e-pastu: info@wess-select.lv līdz š.g. 23. maijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.