Pasākumā “Skola visiem bērniem”, kas 12. novembrī norisinājās Skultes sākumskolā, pedagogiem bija iespēja iepazīties ar jaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas pārveido mācību procesu, padarot to dinamisku, iekļaujošu un iedvesmojošu.
Uzņēmums “Tomega” iepazīstināja pedagogus ar jaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas atvieglo mācību satura veidošanu un veicina mūsdienīgu prasmju attīstību skolēnos. Seminārā dalībnieki varēja praktiski iepazīt un izmēģināt dažādas izglītības tehnoloģijas, kas būtiski atvieglo skolotāju darbu, vienlaikus sniedzot iespēju iedvesmot skolēnus un padarīt mācību procesu saistošāku.
Tika aplūkotas tādas tēmas kā izglītības tehnoloģiju izmantošana mācību procesā, piemēram, lāzergravēšanas iespējas dažādu mācību priekšmetu ietvaros, kā arī interaktīvi un kustību mācīšanās risinājumi. Īpašu interesi izraisīja virtuālās realitātes izmantošana izglītībā, kur ar spēles elementiem tiek padziļināta zināšanu apguve. Tāpat tika demonstrētas VEX robotikas iespējas un tās nozīme STEM priekšmetu integrācijā, lai veicinātu skolēnu tehnisko prasmju attīstību.
Pasākums sniedza pedagogiem jaunas idejas un iedvesmu, kā inovatīvi un efektīvi izmantot tehnoloģijas mācību procesā, lai padarītu izglītību pieejamu un aizraujošu visiem skolēniem.
Pasākumā ar vērtīgu pieredzi dalījās Elīna Kirjanova un Irina Troņenkova , kas iepazīstināja ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) rīku izmantošanu pirmsskolas nodarbībās, mācību stundās un metodisko materiālu sagatavošanu darbam. Integrējot dažādus IKT rīkus ikdienas darbā, varam radīt dinamisku un mūsdienīgu mācību vidi, kas palīdz bērniem sagatavoties nākotnes izaicinājumiem.
Ar īpašu uzsvaru uz iekļaujošu izglītību seminārā piedalījās Anete Sinkeviča, kas iepazīstināja ar efektīvām mācību metodēm un pieejām valodu apguvē. Viņa dalījās ar ieteikumiem, kā skolotāji var atbalstīt skolēnus ar disleksiju, lai nodrošinātu viņiem piekļuvi izglītības procesam un veiksmīgu mācību pieredzi. Iekļaujoša mācīšana ir vērsta uz to, lai ikviens skolēns, neatkarīgi no viņa mācīšanās veida vai grūtībām, varētu aktīvi piedalīties un gūt panākumus.
Savukārt Jekaterina Sučkova prezentēja dažādus IKT rīkus un to izmantošanas iespējas mācību stundās, īpaši uzsverot robotikas integrēšanu mācību procesā. Viņas demonstrētie piemēri parādīja, kā roboti var padarīt mācības aizraujošas un interaktīvas, veicinot skolēnu iesaisti un motivāciju.
Skultes sākumskola