Izsludināts konkurss uz bāriņtiesas locekļa amatu

12.10.2022.

Mārupes novada pašvaldība izsludina konkursu uz
BĀRIŅTIESAS LOCEKĻA amatu

Saskaņā ar Bāriņtiesu likuma 10.panta otro daļu par bāriņtiesas locekli var būt persona:

  • kura ir Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis; 
  • kura sasniegusi 30 gadu vecumu;
  • kura ieguvusi vismaz akadēmisko bakalaura grādu vai profesionālo bakalaura grādu un 5. līmeņa profesionālo kvalifikāciju vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 6. līmenim atbilstošu kvalifikāciju pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā un kurai ir ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā;
  • kura prot valsts valodu augstākajā līmenī;
  • kurai ir nevainojama reputācija.

Bāriņtiesas locekļa galvenie pienākumi: 

  • piedalīties bāriņtiesas darbā, pieņemt apmeklētājus, izskatīt iesniegumus; 
  • piedalīties bāriņtiesas sēdēs;
  • pārstāvēt bāriņtiesu citās iestādēs, tai skaitā tiesā, prokuratūrā, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā, tiesībsargājošās iestādēs un citās institūcijās; 
  • nodrošināt Bāriņtiesu likumā un iestādes nolikumā noteikto uzdevumu izpildi;
  • veikt ģimenes dzīves apstākļu pārbaudes, sastādīt pārbaudes aktus un sarunu protokolus.

Pretendentam jāiesniedz: 

  • pretendenta dzīves un darba gaitu pārstāstu Curriculum Vitae; 
  • motivācijas vēstule; 
  • pretendenta pieteikums (ar Bāriņtiesas likuma 10.panta otrajai daļai atbilstošām izglītības dokumenta kopijām un apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktie ierobežojumi);
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (nepilsoņiem).

Pretendents var iesniegt: 

  • papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopiju par speciālo zināšanu apguvi Ministru kabineta 05.12.2006. noteikumu Nr. 984 noteiktajā apjomā un kārtībā; 
  • amata pienākumu izpildei atbilstošu pēdējos piecos gados apgūtu papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas.

Piedāvājam: 

  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu; 
  • atalgojumu 1350 eiro pirms nodokļu nomaksas mēnesī; 
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas; 
  • darba vietu – Konrādu ielā 5, Mārupē, Mārupes novadā; 
  • veselības apdrošināšanu.

Pretendentam iesniedzamie dokumenti jāiesūta līdz 2022. gada 25. oktobra plkst. 18.00 ar norādi ,,Bāriņtiesas loceklis” uz elektronisko pasta adresi: vakance@marupe.lv

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka personīgi sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. 

Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. 

Datu apstrādes pārzinis Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv.