Pakalpojumi

NĪN atvieglojumu saņemšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Nekustamā īpašuma nodokļa maksātājs ( iedzīvotājs, saimnieciskās darbības veicējs), kuram ir tiesības uz nodokļa atvieglojumiem, iesniedz Mārupes novada pašvaldībā iesniegumu ar lūgumu piemērot nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumu un atsevišķos gadījumos Saistošajos noteikumos noteiktos pamatojošos dokumentus.

Pēc iesniegumā ietvertās informācijas un pašvaldībai pieejamās datu bāzēs esošās informācijas izvērtēšanas, tiek sagatavots:
1.lēmums par nodokļu atvieglojumu piešķiršanu. Klientam tiek sagatavots jauns nekustamā īpašuma nodokļa maksāšanas paziņojumus;
2.atteikuma gadījumā motivēta atbildes vēstule. 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē
 

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-pasts, e-adrese (ja dokuments parakstīts ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumu piešķiršana saskaņā ar likumu “Par nekustamā īpašuma nodokli” un pašvaldības izdotajiem saistošajiem noteikumiem, kuros paredzēti atvieglojumi atsevišķām nekustamā īpašuma nodokļa maksātāju kategorijām par pašvaldības administratīvajā teritorijā esošo nekustamo īpašumu – zemi, ēkām.

Veidlapas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldības Centrālās administrācijas
Juridiskā nodaļa

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes pagasts,
Mārupes novads, LV-2167
Tel. 67149874

Termiņš
1 mēnesis
Pakalpojuma maksa
Nav
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums.
Atsevišķos gadījumos šādi atvieglojumu pamatojoši dokumenti: 
1.    invaliditātes apliecības kopija;
2.    izziņa no izglītības iestādes par to, ka bērns studē dienas nodaļā;
3.    Uzskaites veidlapa par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta piešķiršanai;
4.    Mantojuma apliecība;
5.    Lēmums par īpašuma tiesību atjaunošanu;
6.    Līgums par sadzīves kanalizācijas notekūdeņu novadīšanu.