1. Pakalpojuma pieprasītājs iesniedz iesniegumu par arhīva izziņas vai dokumenta atvasinājuma saņemšanu. Iesniegumā norāda nepieciešamā dokumenta izmantošanas mērķi.
2.Atbildīgais speciālists pārliecinās vai prasītais dokuments atrodas pašvaldības arhīvā, sazinās ar pakalpojuma pieprasītāju un informē par iemaksājamo pašvaldības nodevas apmēru un veic neieciešamā dokumenta sagatavošanu.
3. Pakalpojuma pieprasītājs veic apmaksu saskaņā ar Mārupes novada domes 21.06.2010. saistošajiem noteikumiem Nr.16 “Par nodevu pašvaldības oficiālo dokumentu saņemšanai”.
Apmaksu var veikt klātienē Mārupes novada domes kasē skaidrā naudā vai ar norēķinu karti vai veicot pārskaitījumu uz Mārupes novada domes kontu, maksājuma mērķi norādot “Par arhīva pakalpojumu”.
4. Pēc apmaksas veikšanas, dokuments tiek izsniegts/izsūtīts pakalpojuma pieprasītājam. Ja iesniegumā norādīts dokumentu sagatavot elektroniski parakstītu, tad tas tiek nosūtīts uz pakalpojuma pieprasītāja norādīto elektroniskā pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.
Pakalpojuma pieprasīšanas veids:
E-adrese (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)
Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-pasts, e-adrese (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu)
Pēc pieprasījuma izsniedz dokumentu atvasinājumus (domes sēžu lēmumi, aktus par būvobjektu nodošanu ekspluatācijā, būvatļaujas u.c.) un izziņas no pašvaldības arhīva
1. Ministru kabineta 06.11.2012. noteikumi Nr.748 “Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumi”
2. Mārupes novada domes 16.11.2021. saistošajiem noteikumiem Nr.21Par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai
Mārupes novada pašvaldības
Klientu apkalpošanas centrs
Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes novads, LV-2167
E-pasta adrese: marupe@marupe.lv
Tālr. 67934695
Pirmdienās, ceturtdienās: 9.00-18.00
Otrdienās, trešdienās: 9.00-17.00
Piektdienās: 9.00-15.00
Iesniegums