Lai pieprasītu pabalstu, jāiesniedz iesniegums sociālajā dienestā, norādot informāciju par notikušo krīzes situāciju, tās radītajiem zaudējumiem un pamatvajadzībām, kuras ģimene (persona) krīzes situācijas dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt, vēlamo situācijas risinājumu un nepieciešamā pabalsta apmēru. Pieprasot pabalstu, iesniegumam pievieno dokumentus, kas apliecina katastrofas, stihiskas nelaimes, ugunsgrēka, plūdu vai terora akta esamību (Valsts policijas, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta vai citas kompetentas institūcijas atzinums, slēdziens vai ziņojums).
Pakalpojuma pieprasīšanas veids:
E-adrese (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē
Pakalpojuma saņemšanas veids:
Pabalstu izmaksā pabalsta pieprasītājam iesniegumā norādītajā veidā - kredītiestādes norēķinu kontā vai skaidrā naudā Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” nodaļās.
Nonākot situācijā, kurā ģimene (persona) katastrofas vai citu no ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas gribas neatkarīgu apstākļu dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt savas pamatvajadzības un tai ir nepieciešama psihosociāla vai materiāla palīdzība, var vērsties pašvaldības sociālajā dienestā un lūgt palīdzību situācijas risināšanai.
Mārupes novada Sociālais dienests
- Daugavas iela 29, Mārupe (tālr.67149869)
- Mazcenu aleja 33/3, Jaunmārupe (tālr.67933735)
- Centra iela 3, Piņķi (tālr.67914550)
- Daudzfunkcionālais centrs "Babīte", Liepu aleja 17, Babīte (tālr.67914924)
- Dienas centrs "Tīraine", Viršu iela 4, Tīraine (tālr.27873903)
Pirmdienās, ceturtdienās 9.00 - 18.00.
Dienas centrā Skulte, Skultes iela 31, Skulte (tālr.67806599)
Pirmdienās 10.00 – 14.00
Ceturtdienās 14.00 – 19.00
e-pasts: socialaisdienests@marupe.lv
Personu apliecinošs dokuments.
Visus personai pieejamos dokumentus, kas pamato ārkārtas situāciju.