Izsludinām konkursu uz vakanto Mārupes novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka izglītības, kultūras un sporta jautājumos amata vietu

04.04.2023.

Mārupes novada pašvaldība, nodokļu maksātāja kods 90000012827, paziņo, ka tiek izsludināts konkurss uz vakanto Mārupes novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka izglītības, kultūras un sporta jautājumos amata vietu.


Galvenās prasības pretendentiem:

  • atbilstība  Pašvaldību likuma  21. panta ceturtās daļas prasībām;
  • augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams maģistra grāds), periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās;
  • vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā,  pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju, un uzņemties atbildību;
  • prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu pašvaldības mērķu sasniegšanu;
  • labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt liela apjoma informāciju dažādās pašvaldībai noteiktās jomās;
  • vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes, tai skaita pašvaldības darbības principiem un ar pašvaldības darbību saistītu tiesību aktu pārzināšana;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
  • angļu valodas un/ citas ES oficiālās valodas prasme profesionālai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās IKT sistēmas, interneta pārlūkprogrammas);
  • nevainojama reputācija;
  • nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība.


Galvenie darba pienākumi:

  • organizē domes lēmumu, saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi savas pārraudzības jomā ietilpstošajos jautājumos;
  • noteiktās kompetences ietvaros rīkojas ar piešķirtajiem finanšu līdzekļiem un atbild par to izlietojumu, kā arī piedalās iepirkumu komisijās un slēdz līgumus;
  • organizē izglītībai, kultūrai un sportam paredzētā gada budžeta un investīciju projektu sagatavošanu, kontrolē un atbild par to izpildi;
  • atbild par sportam piešķirtā pašvaldības finansiālā atbalsta līdzekļu izlietojuma kontroli;
  • organizē ikgadējā pašvaldības izglītības, kultūras un sporta pasākumu plāna izstrādi un nodrošina tā īstenošanu;
  • veic citus domes lēmumos vai pašvaldības izpilddirektora uzdotos pienākumus.

Piedāvājam:

  • dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
  • atalgojums no 2800 eiro pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas, t.sk., veselības apdrošināšanu, atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu, daļēju attālinātā darba iespēju (pēc pārbaudes laika beigām);
  • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi. 

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām;
  • pretendenta dzīvesgaitas apraksts (CV), t. sk. ar norādītu informāciju par personām (vismaz trīs), no kurām komisija var iegūt atsauksmes par kandidātu par pēdējiem pieciem gadiem un pievienotu vismaz vienu rakstisku atsauksmi;
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);
  • amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība);
  • apliecinājums par atbilstību Pašvaldības likuma 21. panta 4. daļas prasībām atbilstoši pievienotajai formai
  • kandidātiem, kas tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, papildus būs jāiesniedz un jāprezentē (~ 7 min.) stratēģiskais redzējums, kā attīstīt izglītības, kultūras un sporta jomu Mārupes novadā.

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 23. aprīlim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pasta adresi: vakance@marupe.lv vai klātienē Daugavas ielā 29, Mārupe.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz otro atlases kārtu. Pretendentiem, kuri netiks aicināti uz otro atlases kārtu, pateicamies un vēlam panākumus!

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Mārupes novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, adrese: Daugavas iela 29, Mārupe, LV-2167.

Izpilddirektora vietnieka sludinājums un apliecinājuma forma