Centrālā pārvalde aicina darbā juristu

17.07.2023.

Mārupes novada pašvaldības Centrālā pārvalde uz nenoteiktu laiku aicina darbā

JURISTU

 

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs; 
  • vismaz divu gadu praktiskā pieredze jurista vai jurista palīga amatā; 
  • zināšanas administratīvā procesa tiesībās, civiltiesībās un civilprocesa tiesībās; 
  • pieredze personīgā līdzdalībā vispārējās jurisdikcijas tiesās; 
  • darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību; 
  • darba pieredze nekustamo īpašumu jomā (teritorijas plānojums, lokālplānojums, detālplānojums) un darba strīdu risināšanā tiek uzskatīta par priekšrocību; 
  • labas komunikācijas, lietišķās saskarsmes un analītiska prasmes, spēja strādāt patstāvīgi un komandā, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību; 
  • valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē; 
  • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmatūru. 

 

Galvenie pienākumi:

  • savas kompetences ietvaros gatavot Mārupes novada pašvaldības domes lēmumprojektus; 
  • risināt strīdus gadījumus, saskaņā ar pilnvarojumu pārstāvēt tiesā pašvaldību; 
  • izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • piedalīties Mārupes novada pašvaldības domes sēdēs, komisijās un darba grupās; 
  • izstrādāt pašvaldības ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, nodrošināt to virzību darba grupās, komiteju un domes sēdēs; 
  • konsultēt pašvaldības institūciju amatpersonas un darbiniekus juridiskajos jautājumos pašvaldības darbības jomās; 
  • sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām priekšlikumiem pašvaldības darbības jomās; 
  • organizēt pašvaldības kompetencē esošu izziņu, atļauju, licenču, saskaņojumu un tml. dokumentu izsniegšanas procesu, sagatavot  nepieciešamus dokumentus izsniegšanai; 
  • nodrošināt spēkā stājušos spriedumu piespiedu izpildes procesu; 
  • sagatavot saimniecisko, nomas, īres, patapinājuma u.c. līgumu projektus pašvaldības institūciju vajadzībām; 
  • izstrādāt pirkuma – pārdevuma, dāvinājuma, nomas, apbūves tiesību, servitūta un citus ar īpašuma lietošanu un atsavināšanu saistītus  līgumu projektus un sagatavot nostiprinājuma lūgumus. 

 

Piedāvājam:

  • dinamisku un atbildīgu darbu; 
  • darba alga mēnesī no 1710 eiro līdz 1900 eiro (pirms nodokļu nomaksas); 
  • sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu, atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu, daļēju attālinātā darba iespēju; 
  • iespēja pilnveidot profesionālo pieredzi. 

 

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) ar norādi “JURISTS” sūtīt līdz 2023. gada 6. augustam uz e-pastu vakance@marupe.lv

 

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies 2 nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

 

Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.

Personas datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv