Aicinām darbā Centrālās pārvaldes vadītāju

03.11.2023.

Mārupes novada pašvaldība uz nenoteiktu laiku aicina darbā

CENTRĀLĀS PĀRVALDES VADĪTĀJU

 

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā;
  • vēlama darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības sektorā;
  • izpratne par kvalitātes vadības sistēmas prasībām, pieredze procesu ieviešanā un uzturēšanā;
  • orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju, un uzņemties atbildību;
  • labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu noteikto mērķu sasniegšanu;
  • izpratne un zināšanas par pašvaldības darba specifiku un prasme orientēties normatīvajos aktos;
  • nevainojama reputācija;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma  prasībām;
  • vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā;
  • teicamas prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām, t.sk. MS Office lietojumprogrammām;
  • nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība.

 

 

Galvenie amata pienākumi:

  • plāno, vada un koordinē Centrālās pārvaldes darba procesus un uzdevumu izpildi, nodrošinot darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
  • pārvalda iestādes finanšu, personāla un citus resursus;
  • savas kompetences ietvaros organizē pašvaldības domes lēmumu projektu sagatavošanu;
  • organizē, vada un kontrolē pašvaldības domes lēmumu, rīkojumu citu iekšējo normatīvo aktu izpildi atbilstoši savai kompetencei;
  • nodrošina pašvaldības publisko iepirkumu procesa realizāciju atbilstoši plānotajam;
  • pārstāv Centrālās pārvaldes intereses savas kompetences ietvaros, t.sk. starptautiskās organizācijās un institūcijās, valsts pārvaldes institūcijās un nevalstiskās organizācijās.

 

 

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu augošā novadā;
  • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
  • mēnešalga pirms nodokļu nomaksas, sākot no 2 600 eiro (bruto); 
  • sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu, atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu, daļēji attālināta darba iespēju;
  • darba vieta: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads.

 

 

Ar drošu elektronisko parakstu parakstītu pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) ar norādi “Centrālās pārvaldes vadītājs” sūtīt līdz 24. novembrim uz e-pasta adresi vakance@marupe.lv

Pretendentiem, nākot uz interviju, būs jāsagatavo prezentācija – redzējums par Centrālās pārvaldes lomu pašvaldību darbā.

 

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.

Personas datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv